U clima estremu chjama à nuove reti energetiche sicure

In l'ultimi anni, parechji paesi è regioni anu cunnisciutu parechji eventi climatichi "storichi". Tornadi, timpeste, incendi di furesta, temporali è piogge o neve estremamente forti chì appiattiscenu e culture, interrompenu i servizii publichi è causanu numerosi morti è vittime, a perdita finanziaria hè senza misura.

tempu_estremu_principale00

Zurich, 12 (AFP) - U costu ecunomicu tutale di e catastrofi naturali è causate da l'omu in a prima metà di u 2021 hè statu stimatu à 77 miliardi di dollari americani, hà dettu Swiss Re.Hè calatu da 114 miliardi di dollari à a listessa fase di l'annu scorsu, ma l'effetti di u cambiamentu climaticu sò l'aumentu di e temperature, di u livellu di u mare, di l'instabilità di e precipitazioni è di u clima estremu.mintuvatu da Martin Bertogg, direttore di u Dipartimentu svizzeru di catastrofi per a riprutezzione.

Da l'onde di calore à i disastri di neve, sti sfidi mettenu in risaltu u bisognu urgente di pulitiche è investimenti forti è ben pianificati per migliurà a sicurezza di i nostri sistemi elettrici.

Cù u fattu chì l'eventi climatichi "storichi" diventanu più cumuni, sia l'imprese sia i pruprietarii di case anu bisognu di fà assai preparativi, chì si baseranu tutti nantu à l'aghjurnamentu di a rete elettrica è u miglioramentu di a sicurezza di a rete elettrica.Per assicurà a sicurezza elettrica, i piani à longu andà è l'investimenti in e rete elettriche sò u metudu u più impurtante. Dopu à una piccula diminuzione in u 2019, l'investimentu energeticu mundiale hè previstu di calà à u so livellu u più bassu in più di un decenniu in u 2020, è l'investimentu oghje hè assai inferiore à i livelli necessarii per a sicurezza, sistemi energetichi più elettrificati, in particulare in l'economie emergenti è in via di sviluppu. I piani di ripresa ecunomica da a crisa COVID-19 offrenu chjare opportunità per l'economie chì anu e risorse per investisce in u miglioramentu di l'infrastrutture di rete, ma sò necessarii sforzi internaziunali assai più grandi per mobilizà è canalizà a spesa necessaria in l'economie emergenti è in via di sviluppu.
0032

È a mossa più impurtante avà hè di rinfurzà a cuuperazione internaziunale in materia di sicurezza elettrica. L'elettricità sustene i servizii vitali è i bisogni basi, cum'è i sistemi sanitari, l'approvvigionamentu idricu è altre industrie energetiche. Mantene un approvvigionamentu sicuru di elettricità hè dunque di primura. I costi di ùn fà nunda di fronte à e crescenti minacce climatiche stanu diventendu abbundantemente chjari.

Cum'è u principale fornitore di macchine per a trasfurmazione di barre collettrici in Cina, a nostra sucietà collabora cù parechji partenarii in u mondu sanu. Per fà a nostra parte per rinfurzà a cuuperazione internaziunale in materia di sicurezza elettrica, i nostri ingegneri anu travagliatu ghjornu è notte per dui mesi per truvà suluzioni per u nostru partenariu, per piacè fucalizza nantu à u nostru prossimu rapportu:

Prughjettu Pulonia, cuncipitu apposta per bisogni urgenti.


Data di publicazione: 30 d'aostu 2021