Dite addiu à ferraghju è date u benvenutu à a primavera cù un surrisu

U tempu si riscalda è simu in traccia di entre in marzu.

Marzu hè a stagione quandu l'inguernu si trasforma in primavera. I fiori di ciliegia fiuriscenu, e rundine tornanu, u ghjacciu è a neve si scioglienu, è tuttu rinasce. A brisa di primavera soffia, u sole caldu splende è a terra hè piena di vitalità. In i campi, i paisani seminanu, l'erbe spuntanu è l'arburi crescenu verdi. E gocce di rugiada di a mattina eranu cristalline, a brisa soffiava è i fiori caduti eranu culuriti. A primavera di marzu hè a rinascita di a natura, a vitalità di tutte e cose è a festa di a vita.

In questa stagione calda è fredda, l'attellu di a fabbrica in Shandong Gaoji Industry Machinery Co., Ltd. hè pienu di l'atmosfera di l'alternanza di a mattina è di a notte, è u sonu di u travagliu hè messu in risaltu da l'entusiasmu di tutti per u travagliu. Cù a brisa di primavera chì soffia, i visi di l'operai eranu pieni di surrisi entusiasti, è u calore si sparghjia in l'attellu. E macchine scricchiolanu, saldanu è si assemblanu inseme, mettendu in risaltu a cuncentrazione è a dedizione di l'operai à u so travagliu. L'atmosfera esuberante riempiva ogni angulu di l'attellu, è i muvimenti di tutti eranu pieni d'energia è di putenza. Ancu s'ellu ci hè sempre un pocu di fretu, l'entusiasmu è i sforzi di tutti stanu dispelendu u fretu invernale restante, purtendu vitalità à a fabbrica. Questa hè una ghjurnata di primavera piena d'entusiasmu è di sfide di travagliu, tutti stanu travagliendu duramente per accoglie l'arrivu di a primavera.

 

IMG_20240229_095446

 

U direttore cummerciale face l'ultimi preparativi per uMacchina per punzonare è taglià barre collettrici CNCesse mandatu à l'esteru

123

Dui culleghi masci stanu trasferendu umacchina multifunzionale per a trasfurmazione di barre di distribuzionechì hè appena surtitu da a linea à a zona currispundente

A primavera hè l'iniziu di e stagioni. Significa vigore è vitalità, purtendu nova speranza è vitalità. Addio à l'inguernu fretu, simu entrati in una nova stagione, piena d'energia per affruntà nuove sfide. Cum'è a terra torna à a vita, duvemu ancu esse pusitivi nantu à e pussibilità di a vita, è curaghjosi per affruntà l'avvene. In questa stagione piena di speranza è opportunità, travagliemu duramente per scuntrà l'arrivu di a primavera, lasciamu ch'ella diventi a nostra motivazione per luttà, lasciamu chì tuttu parte da quì.


Data di publicazione: 29 di ferraghju 2024